فضای کافی در اختیار تشکل های دانشکده حقوق و علوم سیاسی  قرار نگرفته است

صبح امروز تعدادی از دانشجویان دانشکده ی حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در لابی این دانشکده تجمع کردند و خواستار حضور معاونت فرهنگی در بین آنها و پاسخ به سوالات خود شدند.

یکی از دانشجویان حاضر در این تجمع در مصاحبه با ایسکانیوز عنوان کرد: هیات رییسه دانشگاه دفتر تشکل ها را که دارای فضای بزرگی هم بوده اند را بین دیگر تشکل ها تقسیم کرده و در واقع دفتر بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشکده را بین دیگر تشکل ها تقسیم کرده است و دانشجویان به این روند که فضای کافی را برای در اختیار آنها نیست معترض هستند.

یکی از دانشجویان معترض دانشکده طی تماسی با خبرنگار ایسکانیوز عنوان کرد: دانشکده حقوق و علوم سیاسی چند وقتی است که مورد بازسازی قرار دارد و بنا بود دفاتر تشکل های موجود در این دانشکده نیز پس از بازسازی به آنها تحویل داده شود.

وی ادامه داد: امروز پس از آنکه قسمتی های از این دانشکده باز شد و دانشجویان توانستند در آن تردد کنند مشاهده شد دفاتری که مربوط به انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، بسیج دانشجویی و انجمن های علمی بوده را تخریب کرده اند و آن را به یک سالن قرائت تبدیل نموده اند که با واکنش دانشجویان روبرو شد.

این دانشجو عنوان کرد: از طرفی هیات رییسه دانشگاه دفتر تشکل ها را که دارای فضای بزرگی هم بوده اند را بین دیگر تشکل ها تقسیم کرده و در واقع دفتر بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشکده را بین دیگر تشکل ها تقسیم کرده است و دانشجویان به این روند که فضای کافی را برای در اختیار آنها نیست معترض هستند.

وی خاطر نشان کرد: از طرفی دانشکده هم اسرار دارد که فضای مناسب را در اختیار آن ها قرار داده است و بنا نیست که در این دفترها کار اداری کنند و اگر شورای عمومی یا برنامه ای هم داشتند از سایر قسمت های دانشگاه استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه حداقل 40 نفر از دانشجوان در این اعتراض حاضر بودند افزود: این علت اصلی تجمع بوده ودانشجویان به روند بازسازی نیز اتراض داشتند که مدت زمان آن بسیار طول کشیده است و بعضی از کلاس ها در مکان های دیگری تشکیل می شود علی رغم اینکه اسم آن بازسازی بوده اما در جاهایی هنوز هیچ تغییری در ساختاری نداشته است.

کد خبر: 849165

وب گردی

وب گردی