از اینکه اسلحه را کنار نگذاشتید، به شما تبریک می گوییم

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ما به شما بابت موضع مناسب تان مبنی بر اعلام کنار نگذاشتن اسلحه و اینکه اعلام کردید این خط قرمز ماست، تبریک می گوییم.

به گزارش ایسکانیوز ،‌ علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری عصر امروز در دیدار با صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار داشت: ما از هر فرصتی برای دیدار با دوستان خود در گروه‌های مقاومت به خصوص حماس استقبال می‌کنیم.

وی افزود: ما به شما بابت موضع مناسبتان مبنی بر اعلام کنار نگذاشتن اسلحه خود و اینکه اعلام کردید این خط قرمز ما است تبریک می‌گوییم.

ولایتی تاکید کرد: قضیه فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است و علی‌رغم گذشت زمان و سازش‌کاری‌های برخی افراد در منطقه، شما کماکان به اصل مبارزه علیه صهیونیست‌ها پایبند هستید و علی‌غم همه فشارها این پایبندی ها ادامه دارد.

مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری افزود: ما با شما می‌گوییم که پیروزی نهایی با مبارزه فلسطینی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: می‌دانیم که شما سختی‌هایی زیادی را طی این سال ها تحمل کردید و عده زیادی از مجاهدان فلسطینی شامل حماس و جنبش جهاد اسلامی و سایر گروهای اسلامی به مبارزه خود ادامه دادند که این باعث دلگرمی جهان اسلام است.

ولایتی ادامه داد: هرچه زمان گذشت با وجود حمایت روز افزون جهان اسلام و ملت‌های اسلامی از مقاومت فلسطینی و علی‌رغم سر و صدای رژیم صهیونیستی آن‌ها ضعیف‌تر و فلسطینی‌ها قوی‌تر شدند.

مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری با بیان اینکه حضور شما در این فرصت برای تبادل نظر با مسئولان جمهوری اسلامی ایران و تقویت روابط دوستانه میان امت اسلام به شمار می‌رود، گفت: معتقدیم که مهم‌ترین تلاش حکومت فعلی آمریکا در جهت تقویت موضع صهیونیست‌ها است اما همه این اقدامات منجر به شکست خواهد شد.

وی اقدامات آمریکا در منطقه در جهت تجزیه کشورهای سوریه و عراق را به نفع اسرائیل دانست و گفت: وقتی آمریکایی‌ها در این راه شکست خوردند یعنی به طور غیر مستقیم اسرائیل شکست خورده است.

ولایتی در خصوص برگزاری رفراندوم در‌کردستان عراق گفت: اکثر مردم کرد با این تجزیه مخالف هستند و ما شاهد بودیم که حامیان همه‌پرسی زیر پرچم اسرائیل آن را برگزار کردند که این امر حاکی از ارتباط علنی اقلیتی در کردستان با اسرائیل در جهت تجزیه عراق است. همچنین یقین داریم که تلاش آمریکایی‌ها برای تجزیه سوریه هم شکست خواهد خورد.

کد خبر: 849194

وب گردی

وب گردی