پیام روحیه بخش مهدی تاج به تیم ملی نوجوانان قبل از دیدار با اسپانیا

رییس فدراسیون فوتبال در آستانه دیدار ایران و اسپانیا در مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی،پیامی خطاب به اعضای تیم منتشر کرد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران،،مهدی تاج،در فاصله ساعاتی مانده به بازی تیم ملی نوجوانان کشورمان مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی،پیامی خطاب به کلیه اعضای تیم منتشر کرد.
در این پیام آمده است:

یوزهای نوجوان و پرافتخار میهن عزیزمان؛

خداوند منان را شاکریم که امروز شما؛ نمایندگان سرفراز و پرامید ایران عزیزمان را در جمع 8 تیم برتر جهان می بینیم.آنچه تا همین لحظه و پیش از نبرد مرحله یک چهارم پایانی به منصه ظهور رسیده،نمایشی تام و تمام از تلاش و غیرت و سخت کوشی جوان ایرانی تحت نظر مربیان فرهیخته و ارزشمندش بوده که در سایه وحدت و همدلی در داخل و بیرون از مستطیل سبز،برگ زرین بی بدیلی را به موزه افتخارات فوتبال کشورمان سنجاق کرد.

بدون شک،امروز و در فاصله ای اندک تا زمان دیدار با تیم ملی اسپانیا،گزارش ها و اخبار موید این نکته هستند که حریف پرآوازه،سخت نگران رویارویی با تیم ملی نوجوانان ایران است که این،در ذات خود صحه ای موکد بر شایستگی های شما دارد.
باری؛ ما هم مثل 80 میلیون ایرانی،از ساعت 15 امروز یکشنبه؛آخرین روز مهرماه 96 به جعبه جادویی خیره می شویم تا تداوم موفقیت هایتان را شاهد باشیم.بدانید که در قلب ملت ایران جای دارید و دعای خیر آنان بدرقه راهتان است. امیدوارم با توکل بر خداوند متعال،همچنان راوی خبرهای خوب از هند باشید.شما را به خدا می سپارم و برایتان آرزوی تداوم موفقیت و بهترین ها را دارم.
مهدی تاج
رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

602

کد خبر: 849472

وب گردی

وب گردی