برگزاری اردوی زمستانه آزاد و فرنگی کاران در خانه کشتی

اردوهای مقدماتی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان به منظور کمک به انجام برنامه های پایه ای – فنی کشتی گیران شاخص و برتر تیم های ملی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، به منظور کمک به انجام برنامه های پایه ای فنی کشتی گیران شاخص و برتر تیم های ملی که مطابق فرآیند انتخابی تیم های ملی سال 96-97 نیازی به حضور آن ها در رقابت های داخلی ملی ندارند، اردوهای مقدماتی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برگزار می شود.

این اردوهای مقدماتی به منظور حمایت های فنی لازم به ویژه برنامه ریزی در انجام تمرینات استقامتی پایه (تمرینات زمستانه)، رفع نواقص و مشکلات فنی، اضافه نمودن حرکات فنی در بخش های مختلف کشتی و سایر موارد مورد نیاز و متناسب با شرایط فنی هر کشتی گیر از سوی کادرهای فنی ذیربط پیگیری می شود.

بر این اساس کادرهای فنی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان موظف هستند که اردوهای مقدماتی خود را با دعوت از نفرات واجد شرایط از جمله قهرمانان شاخص(در صورت تمایل) آغاز نمایند تا امکان پیگیری تمرینات پایه ای مذکور، برای قهرمانانی که شرایط پیگیری مناسب تمرینات خود را در استان های مربوطه ندارند، صورت گیرد.

همچنین با توجه به اینکه دوره مدیریتی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان پس از مسابقات جهانی فرانسه به پایان رسیده است، تا زمان تعیین تکلیف مجدد شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در این خصوص، مسئولیت برگزاری این اردوها بر عهده کادر فنی ذیربط خواهد بود.

607

کد خبر: 849490

وب گردی

وب گردی