اولویت بندی پروژه های عمرانی براساس بودجه/خشکسالی باعث افزایش ریزگردها در سطح استان است

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: فعالیت های عمرانی از اولویت های کار شورا است که با توجه به بودجه ای که از سوی شهرداری به ما داده می شود پروژه ها را اولویت بندی می کنیم و در صورت لزوم تغییراتی در آن می دهیم.

عبدالجلیل شهنوازی رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان در رابطه با موضوع ریزگردها در سطح شهر در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: برای کاهش ریزگردها در حال حاضر باید فضاهای سبز بیشتری ایجاد کنیم.

شهنوازی با بیان این که مسائل و خدمات شهری در اولویت برنامه های شورای شهر است، ادامه داد: با توجه به این موضوع که ساختار سازمانی شهرداری تغییر پیدا کرده است باید به ساماندهی نیروی انسانی بپردازیم و سپس به مسائلی از جمله کسب درآمدهای پایدار شهری و شناسایی پتانسیل های سرمایه گذاری در شهر پرداخته خواهد شد.

اولویت بندی پروژه های عمرانی بر اساس بودجه

وی ادامه داد: از اولویت های دیگر فعالیت های عمرانی است که با توجه به بودجه ای که از سوی شهرداری به ما ابلاغ می شود پروژه ها را اولویت بندی می کنیم و در صورت لزوم تغییراتی در بودجه داده می شود.

رئیس شورای شهر زاهدان با اشاره به این که صنوف مزاحمی در سطح شهر وجود دارد، ادامه داد: این صنوف بجز خدشه وارد کردن به سیمای شهر برای شهروندان مشکل ایجاد کرده است که قرار بر این است تا این صنوف مزاحم ساماندهی شوند.

شهنوازی همچنین تاکید کرد: در رابطه با مسائل بهداشتی جمع آوری زباله هم در دستور کار است.

خشکسالی باعث افزایش ریزگردها در سطح استان است

وی با اشاره به این که معضل ریزگردها در بسیای از مناطق سیستان مساله دار شده است، گفت: با توجه به موضوع خشکسالی ریزگردها در سطح شهرستان افزایش پیدا کرده است که حالت بحرانی به وجود آورده است.

شهنوازی ادامه داد: دستگاه های متولی در منطقه سیستان مانند سازمان محیط زیست، شهرداری و به طور کل در خود استانداری پیگیر رفع ریزگردها هستند.

901/900

کد خبر: 849515

وب گردی

وب گردی