مصوبه ۱۲ سال پیش را در شورای شهر دوباره تصویب کردند

۱۲سال پیش مصوبه‌ای صادر شد مبنی بر اینکه از شهرداری خواسته شد هر 6 ماه یک بار عملکرد خود را در زمینه ارائه خدمات به اعضای شهرداری بدهد درحالی که امروز همان مصوبه با قید یک فوریت در شورا مطرح شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، در پانزدهمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای شهر، یکی از دستور جلسات در خصوص یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه با عنوان الزام شهرداری تهران به تهیه و اجرای دستورالعمل ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ... به کارکنان شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بود.

مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به مخالفت با یک فوریت این طرح پرداخت و گفت: باید در خصوص اولویت و ضرورت طرح‌هایی که در دستور کار جلسات شورا قرار می‌گیرد توجه بیشتری مبذول شود و خوب است برای طرح‌ها مطالعات درستی صورت گیرد تا از تکرار و یا بحث‌های غیرضروری جلوگیری شود.

وی به مصوبه هفته گذشته شورا اشاره کرد و گفت: با وجود مصوبه مشابهی‌ که توسط شورای چهارم به تصویب رسیده در هفته گذشته نیز این مصوبه مشابه مجددا به تصویب اعضا رسیده است.

الویری در مخالفت با یک فوریت طرح الزام شهرداری به ارائه گزارش در خصوص خدمات به اعضای شهرداری گفت: در سال 84 مصوبه‌ای صادر شده و مبتنی بر آن از شهرداری خواسته شده است که هر 6 ماه یک بار عملکرد خود را در این زمینه گزارش دهد. مصوبه امروز هم همان مصوبه و با قید یک فوریت است.

یک فوریت این طرح در ادامه به رای گذاشته شد و با رای منفی اعضا این یک فوریت رای نیاورد.

706

کد خبر: 849528

وب گردی

وب گردی