اقتصاد امروز را انسان ها شکوفا می‌کنند

سرپرست جدید مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: اقتصاد امروز را انسان ها شکوفا می‌کنند نه معادن و چاه های نفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فاطمه مهاجرانی درآئین تکریم و معارفه سرپرست مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان که با حضور وزیرآموزش و پرورش در ساختمان علاقمندان برگزار شد، گفت: احساس می کنم دو مسئولیت سنگین خزانه داری جواهرات و بانک مرکزی استعدادهای جمهوری اسلامی ایران را برعهده گرفته‌ام.

وی افزود: امروزه کشورها به واسطه داشتن معادن و چاه های نفت رشد نمی‌کنند بلکه اقتصاد امروز، اقتصاد دانشی است و اقتصاد دانشی را انسان‌های یک کشور شکوفا می‌کنند.

مهاجرانی تصریح کرد: از همه کسانی که تاکنون در این مرکز خدمت کرده‌اند تقدیر می نمایم و تلاش خواهم کرد تجارب ارزنده آنها را قدر بدانم و دراین مسیر دست یاری به سوی همه پیشکوستان دراز کرده و سعی خواهم کرد از تصمیمات عجولانه بپرهیزم.

شایان ذکر است؛ در این مراسم که با حضور جمعی از کارکنان و مدیران مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار شد، از خدمات دکتر شجاعی رئیس پیشین این مرکز تقدیر شد.

706

کد خبر: 849554

وب گردی

وب گردی