تذکر ۱۱نماینده به وزیر دادگستری درباره مقابله با پدیده کودک آزاری

۱۱ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی مشترک به وزیر دادگستری خواستار توجه و پیگیری برای مقابله با پدیده کودک آزاری شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی توسط هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران شد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم به همراه سه نماینده دیگر در تذکر مشترک به علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار جلوگیری از تاخیر در افزایش سالانه حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی و تسریع در اجرای قانون شدند.

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران به همراه ۱۰ نماینده دیگر در تذکر مشترک به سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری بر لزوم توجه جدی به معضلات اجتماعی به ویژه معضل کودک آزاری با توجه به فوت کودک ۲ ساله رشتی تاکید کردند.

ولی داداشی نماینده مردم آستارا نیز در تذکر کتبی به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه خواستار توضیح درباره علت کوتاهی در تمدید پروتکل عبور مرزی میان ایران و جمهوری آذربایجان شد.

همچنین حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم تسریع بر رفع معایب راه آهن کرمانشاه و بهره برداری از این پروژه تاکید کرد.

706

کد خبر: 849562

وب گردی

وب گردی