رابرت دنیرو: ترامپ به زودی استیضاح و یا زندانی می‌شود

بازیگر سرشناس هالیوودی گفت «دونالد ترامپ» به زودی استیضاح یا زندانی می‌شود و پس از آن آمریکا بار دیگر اعتبار گذشته خود را باز می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از نیوزویک؛ «رابرت دنیرو»، بازیگر 74 ساله هالیوودی، در سخنرانی انجمن جهانی شهروندی در مونته‌نگرو اظهار کرد: دونالد ترامپ به زودی استیضاح و یا راهی زندان می شود؛ در آن زمان آمریکا بار دیگر به یک پیشتاز در عرصه تغییرات آب و هوایی تبدیل خواهد شد.

به گفته دنیرو، آمریکا جایگاه خود را در کمپین مبارزه با گرم تر شدن کره زمین از دست داده است. وی در این باره گفت: دلیل این موضوع داشتن رئیس جمهوری در آمریکا است که نمی داند چه می کند. اصلا نمی توانم تصور کنم ترامپ سه سال آینده را نیز رئیس جمهور باشد. ما آمریکایی ها مایل هستیم به جایگاه بین المللی سابق خود بازگردیم، ما می توانیم در حل چالش های بین المللی پیشرو باشیم.

رابرت دنیرو مالک یک هتل لوکس در «باربودا»، واقع در جزایر کارائیب، بود که بر اثر وقوع توفان ایرما همانند 95 درصد دیگر جزیره به کلی نابود شد. وقوع این توفان در سطح 5 موجب شد تمام 1700 سکنه آن به جزیره «آنتیگوا» منتقل شوند. دنیرو تلاش می کند با جمع آوری کمک های بشردوستانه بار دیگر جزیره باربودا را احیا و بازسازی کند.

به گفته این بازیگر آمریکایی، اینکه واشنگتن از توافق آب و هوایی پاریس خارج شده، «شرم آور» است. وی از مردم خواست دیگر اجازه ندهند چنین افرادی به کاخ سفید راه یابند.

دنیرو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، حمایت خود را از «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات ها، علنی کرده بود. او از سال 2000 مجموعا بیش از 78 هزار دلار به کمپین دموکرات ها کمک کرده و هرگز از هیچ جمهوری خواهی اعلام حمایت نکرد.

کد خبر: 849573

وب گردی

وب گردی