مسعود کرامتی در «هزار داستان« از تغییرا بزرگ در زندگی می گوید

مسعود کرامتی تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون امشب (یکشنبه 30 مهرماه) در سی و دومین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» از اتفاقات متفاوت می‌گوید که موجب تغییرات بزرگی در زندگی برخی افراد روستایی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، در و سی و دومین قسمت از این برنامه که با اجرای مسعود کرامتی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به زندگی زنی می‌پردازد که روستایش را جهانی کرد و از مرد چوپانی می‌گوید که بعد از گم کردن گوسفندهایش هرگز به خانه برنگشت.

مسعود کرامتی تهیه کننده، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که یک سال قبل از انقلاب وارد دانشکده هنرهای زیبا شد و به دلیل انقلاب فرهنگی چند سالی فعالیت‌هایش متوقف ماند اما دوباره با شروع کلاس‌ها به دانشگاه بازگشت که هم‌زمان با فعالیت‌های تلویزیونی او بود.

او فعالیت هنری را سال ۱۳۵۵ پس از آشنایی با اردشیر کشاورزی با تکنیک تئاتر سایه و با اشعار مولوی آغاز کرد. پس از آن برای نخستین بار با عروسک‌گردانی در فیلم «شهر موشها» ساخته مرضیه برومند و محمدعلی طالبی و ایفای نقش در «شب تاب»، «یک، دو، همه باهم» وارد دنیای سینما شد. پس از آن و در پی آشنایی رسول ملاقلی پور، دستیاری او در فیلم سینمایی «افق» را به عهده گرفت که اولین تجربه او در زمینه سینمای حرفه‌ای بود و در سال 1368 «پاتال و آرزوهای کوچک» را ساخت.

کرامتی سال ۱۳۷۱ مؤسسه سینمایی «کارنامک» را تأسیس کرد و در آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی به عنوان کارگردان، دستیار کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده حضور داشته و جوایز متعددی را نیز از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده است. او داماد پری امیرحمزه و باجناق امین تارخ است.

فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.

محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: نویسنده: نرگس فتحی، مدیر تولید: رایموند رسولی، ناظر کیفی: حامد عبدوس، جانشین تولید: علی حصاری، دکور: فرزام انصار، تدوین: مجید عاشقی، پشتیبانی فنی: مهنوش فرهمند، طراح نور: حسین حاتمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری – سعید احمدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رعنا رعنایی مهر، موسیقی تیتراژ: علیرضا افکاری، تنظیم، میکس، مسترینگ: سعید زمانی، چهره پرداز: مینا بادامی، هماهنگی میزبان‌ها: زهره پارسا، هماهنگی سوژه‌ها: محیا پارسا، هماهنگی مهمان‌ها: امیر مسعود توسلی نیا، مستند: آرش یزدانی – مهران فرد پور – علی اصغر حسنی روزبهانی - هانا حواری نسب، عکس: نازی خوش اخلاق، روابط عمومی: مریم قربانی نیا، فضای مجازی: نفیسه موسوی‌زاده.

501

کد خبر: 849654

وب گردی

وب گردی