به زودی شاهد از سر گیری تولید در شرکت هپکو خواهیم بود/ تعدیل نیرو نخواهیم داشت

استاندار مرکزی با هشدار به سهامدار شرکت هپکو گفت: در صورت اجرایی نشدن تعهدات تغییر سهامدار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه بررسی مشکلات صنایع استان و شرکت هپکو با حضور استاندار مرکزی و سهامدار هپکو در استانداری مرکزی برگزار شد.

آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه با بیان اینکه دولت از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات کارگری و شرکت هپکو استفاده می کند و کارگران هم با همدلی و حضور در عرصه تلاش و کار به بازگشت هپکو به چرخه تولید کمک کنند گفت: من قول می دهم تا پایان سال مشکلات هپکو حل شود.

آقازاده ضمن اینکه از سهامدار اصلی هپکو خواست به تعهدات خود برای پرداخت مطالبات کارگران و بدهی های شرکت هپکو عمل کنند افزود: تغییر سهامدار در صورت اجرایی نشدن تعهدات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در این جلسه مقرر شد حقوق شهریور کارگران هپکو تا پایان این هفته پرداخت شود.

احمدپور سهامدار اصلی شرکت هپکو در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما از مذاکرات با یکی از بانک های عامل برای گشایش ال سی(خط اعتباری) به منظور تامین مواد اولیه تولید حدود 800دستگاه انواع ماشین الات راهسازی خبر داد و گفت: به زودی شاهد از سر گیری تولید در شرکت هپکو خواهیم بود.

احمدپور در خصوص نگرانی کارگران از تعدیل نیرو هم گفت: در مجموعه مدیریتی شرکت به دنبال ایجاد تعادل بین نیروی کار و نیروی ستادی هستیم و به هیچ عنوان تعدیل نیرو نخواهیم داشت.

همزمان با این جلسه کارگران هپکو هم مقابل استانداری تجمع کردند.

901/900

کد خبر: 849679

وب گردی

وب گردی