از نمایشگاه مطبوعات چه خبر؟

رسانه های استانی و مطبوعات فعال در حوزه کودک و نوجوان امسال هم مانند سال های گذشته بخشی از نمایشگاه مطبوعات را به خود اختصاص می دهند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با نزدیک شدن به روز پنجم آبان ماه که مصادف با اولین روز برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات ایران است، رسانه های مختلف خود را برای این رویداد فرهنگی در کشور آماده می کنند.

* در همین راستا؛ خبرگزاری ایرنا، نمایشگاه عکس «جاده ابریشم» را برگزار می کند که تصاویر منتخب ایرنا و خبرگزاری شینهوا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات خواهد بود.

*اما رسانه های استانی هم سهم عمده ای در برگزاری نمایشگاه مطبوعات دارند امسال علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات، بیش از 55 رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود هزار متر مربع در نمایشگاه مطبوعات امسال (5 تا12 آبان96) حاضر می‌شوند.

رسانه های فعال در حوزه کودک و نوجوان نیز هر سال بخشی از نمایشگاه مطبوعات را به خود اختصاص می دهد و مانند سال های گذشته امسال نیز گروه رسانه‌های کودک و نوجوان و رسانه‌های خانوادگی در ورودی نمایشگاه جانمایی می‌شوند.

علاوه بر این در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بخش ویژه ای مخصوص پیشکسوتان در نظر گرفته شده است و یشکسوتان مطبوعات ایران غرفه ویژه دایر می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از 5 تا 12 آبان ماه در مصلی تهران برگزار می شود.

501

کد خبر: 849734

وب گردی

وب گردی