جدیدترین فرصت های شغلی در حوزه بازاریابی

مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی گفت: اتاق بازاریابی ایران با توجه به رسالت احیای صنعت بازاریابی جدیدترین فرصت های شغلی در حوزه بازاریابی را در سایت و کانال خود ارائه می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حمید بروغنی اظهار داشت: علاقمندان به حوزه بازاریابی می توانند با ثبت‌نام در سایت اتاق بازاریابی ایران به نشانی اینترنتی www.otaghebazaryabi.ir در بخش ثبت نام بازاریاب عضو شده و از جدیدترین فرصت های شغلی در حوزه بازاریابی در سراسر کشور بهره مند شوند.

او افزود: صاحبان صنایع، تولید کنندگان، توزیع کنندگان و شرکت‌های بازرگانی و خدماتی نیز می‌توانند درخواست بازاریابی خود را در سایت اتاق بازاریابی ایران ثبت کنند.

موسس سایت اتاق بازاریابی ایران با بیان اینکه این سایت بر اساس نیاز صنایع و کسب و کارهای کوچک و بزرگ و با هدف توسعه بازار، فروش و بازاریابی برای صاحبان بنگاه های اقتصادی تشکیل شده است.

بروغنی ادامه داد: در این سایت سعی بر آموزش‌های آنلاین در حوزه‌های بازاریابی هم پیش‌بینی شده که بازاریابان را در کلاس‌ها و دوره‌های بازاریابی در دانشگاه‌های معتبر دعوت نموده تا گامی موثر در صنعت بازاریابی که چالش بزرگ امروز صنایع است برداشته باشد.

او در پایان گفت: این سایت با عضویت مدیران بازاریابی و بازاریاب‌های صنایع تولیدی و توزیعی سعی بر تهیه نقشه مسیر بازاریابی در جهت فروش و ارتباط با مشتریان را دارد.

منبع: تسنیم

403

کد خبر: 849803

وب گردی

وب گردی