شکی در «اصلاح طلب» بودن وزیر پیشنهادی علوم  نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: آقای غلامی آدمی از جنس وزارت علوم است و ما از نظر سیاسی وی را اصلاح طلب می دانیم.

محمد بیرانوندی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با سرویس دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آقای غلامی آدمی از جنس وزارت علوم است، سالهای زیادی در این حوزه مسئولیت داشته و دارای تجارب کافی در این زمینه است.

نماینده مردم خرم آباد، در خصوص اختلاف نظر نمایندگان مبنی بر وابستگی غلامی به جناح های سیاسی گفت: آقای غلامی نیروی اصلاح طلب است. ما پر و پا قرص از نظر سیاسی وی را اصلاح طلب می دانیم و شکی در اصلاح طلب بودن وی نیست.

بیرانوندی ضمن ابراز امیدواری برای توفیق منصور غلامی در صورت به دست آوردن رای اعتماد از مجلس، افزود: این عرصه، عرصه بسیار سخت و سنگینی است، سخت به این جهت که طرف حساب این وزارتخانه نسل مطالبه گری هستند که توقعات بالایی دارند و برآورده کردن این مطالبات به حق، ابر مرد می خواهد.

نماینده اصلاح طلب مردم خرم آباد ادامه داد: دولت و مردم توقعات جدیدی از دانشگاه ها دارند و این توقعات در حوزه مشکلات جامعه و مردم است. دانشگاه های ما مراحل نسل های یکم و دوم دانشگاهی را طی می کنند در صورتی که مشکلات ما از جنس اشتغال و اقتصاد است و این ها به دست نسل بعدی دانشگاه ها حل خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی داشتن انرژی زیاد و خلاقیت را از مهمترین ویژگی های وزیر علوم دانست و گفت: وزارت علوم نیروی پر پتانسیلی را می خواهد که وقت بگذارد، تلاش کند و نه از مسیری که تاکنون رفته ایم، بلکه از مسیر خلاقیت خیلی از مشکلات را حل کند.

بیرانوندی در خصوص ادعای منصور غلامی مبنی بر ادامه دادن راه فرجی دانا، گفت: نمی دانم به تمام و کمال، اما بخشی از آن راه را ادامه خواهد داد.

کد خبر: 849820

وب گردی

وب گردی