بازنمایی محیطی دفاع مقدس در بوستان یاس فاطمی/ اجرای زنده «مامن» از اول آبان ماه

تازه ترین محصول گروه هنرهای نمایشی روایت فتح، با عنوان «مامن»؛ بازنمایی محیطی دفاع مقدس از اول آبان ماه در بوستان یاس فاطمی اجرا می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، نمایش زنده و چندرسانه ای «مامن»؛ بازنمایی محیطی فضای دفاع مقدس، به برشی از جنگ تحمیلی و تجاوز رژیم بعث به خاک ایران می پردازد.
این نمایش با گونه ای متفاوت از روایت گری همراه است و تماشاگران یک اجرای چندرسانه ای را به نظاره می نشینند که تلفیقی از اجرای زنده و نمایش فیلم به صورت همزمان است. قرار گرفتن مخاطبان در موقعیتی جنگی فضای دفاع مقدس را از نزدیک لمس می کنند.
مأمن به طراحی جواد صدفی و کارگردانی سید محسن بنی هاشمی در زیر بنایی به مساحت 5هزار متر مربع و حضور بیش از ۷۰ نفر در قالب تیم های هنری، اجرایی، نظامی و...، در مدت 1ماه به مرحله اجرا رسیده است.
«مامن» تازه ترین محصول گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی روایت فتح است که با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری منطقه ۴ آماده اجرا شده است.
این نمایش از دوشنبه ۱ آبان لغایت جمعه ۵ آبان ماه از ساعت 18:30در فاز جنوبی بوستان یاس فاطمی (س) واقع در بزرگراه شهید بابایی بعد از تقاطع بزرگراه شهید باقری اجرا می شود.

همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی maamanvp.ir مراجعه کنند. شرکت برای عموم رایگان است.

501

کد خبر: 849822

وب گردی

وب گردی