پروژه‌های صنعتی و تولیدی زیر چتر حمایتی قوه قضاییه قرار می‌گیرند

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با ورود و حمایت دستگاه قضائی استان کرمان موانع متعدد حقوقی پروژه تجاری صاروج پارس که در بافت مرکزی و قدیمی شهرکرمان در حال ساخت است، برطرف شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان ،یدالله موحد از رفع موانع حقوقی پروژه تجاری صاروج پارس با ورود دستگاه قضایی خبر داد و اظهار کرد: دستگاه قضائی بنا به وظیفه و رسالت ذاتی همواره از سرمایه گذاری و مالکیت‌های مشروع مردم حمایت کرده است و با ورود و حمایت دستگاه قضائی استان کرمان موانع متعدد حقوقی پروژه تجاری صاروج پارس که در بافت مرکزی و قدیمی شهرکرمان در حال ساخت است، برطرف شد.


وی با اشاره به دیدار با رییس و اعضای هیت مدیره و سرمایه گذاری پروژه تفریحی، تجاری و فرهنگی صاروج پارس تصریح کرد: سیستم قضائی از تمام ظرفیت قانونی خود در زمینه رفع موانع پروژه‌های صنعتی، تولیدی و اشتغال زایی استفاده می‌کند.


رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور دارای پتانسیل و ظرفیت‌های اقتصادی، معدنی، کشاورزی و گردشگری بی نظیر و متعددی است.


وی به اقدامات مثبت سال‌های گذشته در استان کرمان در زمینه جذب سرمایه گذار و فعال شدن بخش‌های مختلف اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: بایستی به کمک سرمایه گذاران تمام بخش‌های معدنی، صنعتی و گردشگری در کرمان فعال شوند.


موحدگفت: در حال حاضر بسیاری از محصولات کشاورزی استان کرمان در بازار‌های جهانی عرضه می‌شود که نشانگر پتانسیل بالای این استان در بخش کشاورزی و باغی است.

705

کد خبر: 849873

وب گردی

وب گردی