ترافیک نیمه سنگین در 2  محور/آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی راه ها گفت : ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج در محدوده های پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

وی در خصوص مسدودیت راه و ممنوعیت تردد اظهار کرد: در محور قدیم تهران-قم واقع درغرب استان تهران مورخ 26 مهر الی 20 اسفند از ساعت 8 صبح الی 18 روزهای شنبه،یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه و روز سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 14 هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و هم چنین روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت انجام عملیات راهسازی محدودیت تردد وجود دارد و همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در آزادراه قزوین - کرج حد فاصل کیلومتر 43 تا 44 استان قزوین از مورخ16 مهر10 آبان از ساعت 8 صبح الی 17 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی به علت انجام عملیات راهسازی محدودیت تردد وجود دارد و همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

وی افزود: آزادراه قزوین – کرج حد فاصل کیلومتر صفر تا 61 استان قزوین از 15 مهر الی10 آبان از ساعت 8 صبح الی 19 روزهای شنبه, تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی به علت انجام عملیات راهسازی محدودیت تردد وجود دارد و همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

رحمانی افزود: در محور قدیم قزوین – رشت حد فاصل کیلمتر صفر تا 72 استان قزوین از مورخ 15 مهر الی 15 آذر از ساعت 8 صبح الی 18 بعدازظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 8 الی 12 ظهر و ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی، محدودیت تردد وجود دارد و به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

وی افزود: در آزادراه قزوین – زنجان حد فاصل کیلومتر صفر تا 62استان قزوین از 15 مهر الی 10 آبان از ساعت8 الی 19 روزهای شنبه, تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 شهر ایام تعطیلات رسمی و روز بعد از تعطیلات چند روزه رسمی به علت انجام عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

وی تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

705

کد خبر: 849876

وب گردی

وب گردی