برای مقابله با اقدامات ضد ایرانی دولت آمریکا آمادگی داریم

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما برای هر شرایطی برای مقابله با اقدامات ضد ایرانی دولت آمریکا آمادگی داریم.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، مذاکره ایران درباره مسائل هسته‌ای ارتباطی با مسائل دفاعی و موشکی ایران نداشته است، گفت: مسائل برجام، شرایط خودش را دارد و ما به‌عنوان کشوری که برجام را امضا کرده‌ایم شاهد نقض عهدهای مکرر آمریکایی هستیم این مسئله برای همه دنیا روشن و مشخص است.

وی با بیان اینکه، ایران برای دفاع از حقوق و امنیت مردم خود ملزم به افزایش توان دفاعی شده است، گفت: موشک‌های ایران برای مقابله با تهدیدات احتمالی است و ایران برای دفاع از امنیت خود توان موشکی و دفاعی خود را تقویت کرده است و افزایش توان موشکی ایران هیچ ارتباطی به مسائل هسته‌ای یا برجام ندارد.

ذوالنور گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که نمی‌توانند اروپایی‌ها برای فشار به ایران وارد میدان کنند چراکه اروپایی‌ها به خوبی می‌دانند ایران مسائل موشکی و دفاعی خود را قابل‌مذاکره نمی‌داند؛ این آمریکایی‌ها هستند که باید پاسخ دهند چرا از رژیم صهیونیستی که دارنده کلاهک‌های اتمی است حمایت می‌کنند و همه گروه‌های تروریستی در منطقه موردحمایت آمریکا هستند.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر آمریکایی‌ها زیر برجام بزنند ایران آن‌را زیر رو خواهد کرد، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما برای هر شرایطی برای مقابله با اقدامات ضد ایرانی دولت آمریکا آمادگی داریم.

منبع: تسنیم

302

کد خبر: 849943

وب گردی

وب گردی