بازدید از مرکز فرماندهی پلیس راهور ناجا

جمعی از اعضاء باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی با همکاری راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور تهران بزرگ از مرکز فرماندهی پلیس راهور ناجا" فاتب" بازدید کردند.

به گزارش سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، در این بازدید سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درخصوص نحوه کنترل اتومبیل های متخلف توسط دوربین های سطح شهر توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پوشاندن پلاک خودروها توسط صاحبان اتومبیل های متخلف نه تنها باعث فرار آنها از دید پلیس نمی شود بلکه باعث مشکلات دیگری برای این رانندگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس راهور دوست و همراه شهروندان است افزود: امیدوارم با همکاری دانشگاهیان در راستای کمک به پلیس با برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی گام های موثری برداشته شود.

طاهره فهیمی نجم رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی نیز در سخنانی از آمادگی این باشگاه جهت عقد تفاهم نامه مشترک آموزشی و پژوهشی با پلیس راهور ناجا خبر داد و گفت: نخبگان این دانشگاه می توانند خواست و نظرات پلیس را در دانشگاه اجرائی کنند و در معرض آموزش قرار دهند.

در حاشیه این دیدار اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی از اداره اجرائیات و نحوه ثبت تخلفات رانندگی بازدید کردند. در این بازدید سرهنگ محمد جعفری رئیس اداره اجرائیات به سوالات بازدید کنندگان پاسخ داد.

کد خبر: 849946

وب گردی

وب گردی