دشمن از اتحاد ارتش و سپاه می ترسد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آنقدر که دشمن از وحدت ارتش و سپاه می‌ترسد از قدرت نظامی ما هراس ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، طی سخنانی در همایش همدلی و اتحاد ارتش و سپاه که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: وحدت سپاه و ارتش یک ضرورت است که تا امروز حفظ شده و حفظ خواهد شد.

وی افزود: این خواست و فرمان امام بوده که همه باید بعنوان ید واحده در مقابل دشمنان باشند.

محمدحسنی با اشاره به تاکید رهبری در موضوع همدلی میان ارتش و سپاه، گفت: افزایش صمیمت بین ارتش و‌ سایر نیروهای مسلح مورد تاکید رهبری است در احکام صادره اخیر نیز دیده می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: ما باید به انحاء مختلف نزدیکی دو نیرو به یکدیگر را نشان دهیم تا دوست و‌ دشمن متوجه شوند و این نیاز به اظهار دارد.

محمدحسنی افزود: این مشت و این ید واحده اگر به دهن هر متجاوزی بخورد، دندان سالمی در دهان او باقی بخواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه آنقدر که دشمن از وحدت ما می‌ترسد از قدرت نظامی‌مان هراس ندارد، تصریح کرد: ارتش و سپاه در کنار هم به مثابه دیوار سربی در برابر دشمن است و باعث امیدواری ملت و ترس دشمن می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این پیشنهاد که صبحگاه و یادواره ها و همایش‌های سیاسی و علمی مشترک و توسعه رزمایش های مشترک و... صورت بگیرد، افزود: باید در مراسم‌های یکدیگر شرکت کنیم.

محمدحسنی خاطرنشان کرد: همین اخیرا که امریکا علیه سپاه تبلیغات می کرد، دیدیم که هر فرمانده ارتشی از هر فرصتی برای موضع گیری علیه امریکا استفاده کرد و به حمایت از سپاه پرداخت.

منبع: فارس

302

کد خبر: 849976

وب گردی

وب گردی