نامه به لاریجانی‌ها درباره یک درگیری منجر به قتل

مقصودی از ارائه نامه‌ای به رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه برای پیگیری یک درگیری منجر به قتل خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح سوال خود از وزرای دادگستری، اطلاعات و کشور، گفت: محور سوال از این وزرا یک موضوع است.

وی با اشاره به محور سوال خود از سه وزیر دولت دوازدهم، ادامه داد: حدود 4 ماه پیش در یکی از روستاهای سبزوار درگیری‌هایی بر سر مسائل آبی رخ می‌دهد که این درگیری منجر به قتل 2 نفر و نقص عضو فردی دیگر می‌شود و تاکنون نیز قاتل‌ها مشخص نشده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: در همین راستا بنده از سه وزیر ذکر شده سوالی مطرح کردم که پاسخ بدهند چرا امنیت این روستا برای جلوگیری از درگیری تامین نشده؟ و همچنین چرا این اتفاق رخ داده است؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه سوال مطرح شده به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شده، اظهار داشت: مقرر شده وزرای کشور، اطلاعات و دادگستری در کمیسیون‌های قضایی و حقوقی و شوراها و امور داخلی مجلس حضور پیدا کنند و توضیحاتی در این زمینه ارائه کنند.

مقصودی با اعلام اینکه در همین راستا بنده به رئیس قوه قضائیه نامه‌ای نوشته‌ام، گفت: در نامه‌‌ای که بنده به آیت‌الله آملی‌لاریجانی نوشته‌ام از ایشان درخواست داشته‌ام تا گروهی را برای تعیین تکلیف این موضوع به روستای یاد شده و تحقیقات تکمیلی اعزام کند.

وی از ارائه نامه‌ای هم به رئیس مجلس برای پیگیری‌های لازم در همین زمینه خبر داد و اظهار داشت: از رئیس مجلس درخواست شده تا کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تیمی را برای بررسی ابعاد این درگیری به منطقه اعزام کند.

منبع: تسنیم

302

کد خبر: 849985

وب گردی

وب گردی