اردکانیان از نظر فنی و سیاسی نقصی ندارد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی نیرو را فردی کارشناس توصیف کرد و گفت که وزیر پیشنهادی علوم باید مواضعش را برای نمایندگان شفاف کند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس شورای اسلامی درباره معرفی رضا اردکانیان به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو به مجلس، گفت: ایشان فردی کارشناس هست، همچنان که آقای بیطرف هم همین‌طور بود اما آقای بیطرف نتوانست دغدغه مجلس را برطرف کند و به همین دلیل رای نیاورد ولی فکر می‌کنم آقای اردکانیان با توجه به سوابق بین‌المللی و تجربه آقای بیطرف در جلسات این هفته با نمایندگان مواضع فنی خود را مشخص کند و اگر دغدغه‌ای هست آن را رفع کند.

وی با بیان اینکه «اردکانیان از نظر فنی، سیاسی و اقتصادی نقصی ندارد» افزود: در مورد رای عدم اعتماد مجلس به آقای بیطرف ما 20 درصد و خود ایشان 80 درصد نقش داشت. ایشان تلاش نکرد با دیدگاه‌هایش مجلس را قانع کند و نطقش هم نقشی در تحریک مجلس نداشت و طبیعتا مجلس به ایشان رای نداد اما به نظرم آقای اردکانیان تجربه آقای بیطرف را می‌بیند.

نماینده مردم گچساران در مجلس درباره وزیر پیشنهادی علوم نیز گفت: من شناخت زیادی نسبت به آقای غلامی ندارم و مجلس به جز برخی افراد کلا ایشان را نمی‌شناسد، لذا ایشان باید برای نمایندگان مواضعش را شفاف کند چرا که وزارت علوم یک وزارتخانه تاثیرگذار است و جامعه روی آن حساسیت زیادی دارد.

منبع: ایسنا

303

کد خبر: 850042

وب گردی

وب گردی