جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس به مرحله نهایی داوری  رسید

۲۲۴ اثر به مرحله نهایی داوری جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس راه یافتند.

به گزارش ایسکانیوز از جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس، عبداله رییسی، دبیر علمی جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس با اشاره به پایان یافتن مرحله اول داوری این جشنواره گفت: ۲۲۴ اثر از بین ۸۶۰ اثر انتخاب و وارد مرحله دوم داوری شد.

رئیسی همچنین با اعلام داوران مرحله‌ نهایی جشنواره افزود: علی خدایی، احمد آرام، حسن محمودی، سعید بردستانی و شیوا مقانلو داوری مرحله دوم به بعد را بر عهده دارند که ۲۲۴ اثر انتخاب شده از مرحله اول داوری هم اکنون در اختیار آنان قرار گرفته است.

دبیر علمی نخستین دوره جشنواره ملی پرراس گفت: 10اثر برگزیده در مراسم پایانی که در آذرماه ۹۶ برگزار می شود معرفی خواهند شد که طبق فراخوان اولیه، به سه اثر برگزیده اول به ترتیب مبلغ ۱۵ میلیون ریال، ۱۰ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره تقدیم خواهد شد و با اهدای لوح تقدیر به نفرات چهارم تا دهم، 10 اثر برگزیده نیز در قالب کتاب منتخب جشنواره به چاپ می رسد.

رئیسی تاکید کرد: در این مرحله، پس از بررسی داستان ها توسط داوران اصلی جشنواره، تعداد آثار انتخاب شده برای ورود به مرحله بعدی به همراه جزئیات بیشتر اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، علی خدایی، احمد آرام، حسن محمودی، سعید بردستانی و شیوا مقانلو داوری مرحله دوم جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس را بر عهده دارند.

502

کد خبر: 850062

وب گردی

وب گردی