توطئه پرسپولیسی ها برای خالی ماندن سکوی آبی ها!

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس عرضه بلیت دربی، از امروز(1آبان ماه) از طریق شعب موسسه اعتباری کوثر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، شهرآورد 85 لیگ برتر پنجشنبه (4آبان ماه 96) در ورزشگاه آزادی تهران و به میزبانی پرسپولیس تهران برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال ایران، فروش بلیت مسابقات را به عنوان حق باشگاه‌ها، به آنها واگذار کرده است. بلیت فروشی دیدار دربی در اختیار پرسپولیسی ها قرار گرفته است. به این ترتیب طبق اعلام باشگاه پرسپولیس عرضه بلیت این دیدار از رقابت های لیگ برتر، از امروز(1آبان ماه) از طریق شعب موسسه اعتباری کوثر انجام خواهد شد.

بلیت‌ها با قیمت‌های 20 هزار تومان برای جایگاه، 15 هزار تومان برای روبرو جایگاه و 8 هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم عرضه خواهد شد. هوادارانی که دارای کارت هواداری هستند نیز از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند خواهند شد. با توجه به اعلام قبلی و برنامه ریزی استقلالی ها به این مورد معترض هستند. از نحوه فروش بلیت گرفته تا قیمت آن که اعتراض دارند و بر این باورند پرسپولیسی ها قصد دارد با این کار سکوهای آبی را خالی از تماشاگر کنند.

این اعتراضات نیز سال های پیش هم مطرح می شد، جایی که وقتی آبی ها سکوهای خالی ورزشگاه را دیدند آن را توطئه پرسپولیسی ها خوانند و اعلام کردند حسین هدایتی با خریدن بلیت سکوهای استقلال قصد داشته آن ها را خالی نگه دارد! شهرآورد همیشه حرف و حدیث هایی را با خود به همراه دارد و برخی افراد به جای اینکه به پیشرفت فوتبال کمک کند، به حواشی دامن می زنند.

همچنین در ماه‌های گذشته حرف‌و‌حدیث‌های بسیار زیادی درباره این مسأله که برای دربی‌های پایتخت‌ ظرفیت اکثر سکوهای ورزشگاه در اختیار تیم میزبان قرار بگیرد، مطرح شده است. با این تفاسیر در همین شرایط کنونی هم این ابهام وجود دارد که اگر باشگاه پرسپولیس به‌ عنوان میزبان بخواهد در دربی پیش رو بلیت بیشتری در اختیار تماشاگران خود قرار بدهد، به نوعی حواشی و حرف و حدیث ها را تایید خواهد کرد. لازم به ذکر است باشگاه پرسپولیس برای این کار باید با اطلاع و مجوز از شورای تأمین استان تهران صورت گیرد؛ با این حال باید هرلحظه منتظر این خبر از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس باشیم.

601

کد خبر: 850063

وب گردی

وب گردی