جواد محقق دبیر جشنواره مطبوعات کانون پرورش شد

جواد محقق به عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکم انتصاب محقق از او خواسته است که در مراحل داوری آثار جشنواره و نگاه جامع به تنوع سلیقه‌ها دقت نظر داشته باشد.

در این حکم اظهار امیدواری شده است تا محقق با تکیه بر سوابق دبیری دوره‌های پیشین این جشنواره، بیش از پیش حرکت در مسیر تحقق اهداف اصلی جشنواره را مدنظر قرار دهد.

از جمله این اهداف که از سوی مدیرعامل کانون بازگو شده است می‌توان کمک به رشد کمی و کیفی مطبوعات کودک و نوجوان کشور، گسترش ارتباط مستقیم دست‌اندرکاران این مطبوعات با مخاطبان و ایجاد فرصت برای شکوفایی استعدادهای جوان اشاره کرد.

حاجیان‌زاده در این حکم بر تجربه‌های ارزنده و تخصص محقق در حوزه مطبوعات کودک و نوجوان تأکید و برای او آرزوی توفیق کرده است.

بر اساس این خبر، در حکم دیگری از سوی مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون و به پیشنهاد دبیر جشنواره، حمید پیرهادی به عنوان دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان معرفی شد.

رضا موزونی در این حکم بر تجربه‌های پیرهادی در جشنواره‌های پیشین مطبوعات اشاره و از وی خواسته است تا با همراهی و همدلی همکاران این مجموعه برنامه‌ریزی کند.

502

کد خبر: 850079

وب گردی

وب گردی