کشف یک تن و ۵۲۰ کیلو گرم مواد مخدر در جنوب شرق کشور

سرپرست قرارگاه عملیاتی انتظامی استان گفت:در عملیات ضربتی و غافلگیرانه‌ای که ماموران قرارگاه عملیاتی استان سیستان و بلوچستان به نتیجه رساندند یک تن و ۵۲۰ کیلو مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ احمد آذرکیش در بیان جزئیات دقیق این خبر، گفت: ماموران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی و حضور پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ را که با استفاده از خودرو‌های کوهستانی و تیزرو، قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیر‌های تردد اعضای این باند، شب گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به توقیف یک دستگاه خودرو وانت تویوتا و کشف یک تن و ۵۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تلاش برای دستگیری این قاچاقچیان که با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

901

کد خبر: 850086

وب گردی

وب گردی