شفر از حساسیت این بازی آگاه نیست/ پرسپولیس برنده دربی است/ زیر نظر جلالی ناچارید پیشرفت کنید

دروازه بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: هر دو مربی به دنبال بازی زیبا خواهند بود اما شفر به دلیل اینکه ذهنیتی از میزان حساسیت این بازی ندارد به دنبال ارائه بازی هجومی تری خواهد بود.

داوود فنایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با درخشش پیام، نیازمند دروازه بان جوان این تیم گفت: سه دروازه بان آماده در اختیار داریم که هر سه تلاش فراوانی می کنند و با بداخلاقی های ما به خوبی کنار می آیند؛ نیازمند هم به مانند دو دروازه بان دیگر در تمرینات تلاش فراوانی می کند و تا کنون نیز عملکرد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: جلالی فضای خاصی را به وجود می آورد که در آن فضا ناچار خواهید بود به دنبال به روز کردن دانش خود باشید؛ در ضمن باشگاه پیکان هم امکانات فراوانی را در اختیار ما قرار داده که تاثیر فراوانی در نتایج چند هفته اخیر تیم داشته است.

مربی دروازه بان های پیکان در رابطه با این موضوع که پیکان فصل گذشته هم در مقاطعی فوق العاده بود اما به مرور افت کرد و اینکه چه راهکاری برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در این فصل از رقابت ها در سر دارند نیز تصریح کرد: تازه در ابتدای راه هستیم و تنها ده هفته از لیگ را پشت سر گذاشته ایم و باید بیست فینال دیگر را پشت سر بگذاریم تا در ماراتن لیگ موفق باشیم که اصلا کار ساده ای نیست.

وی ادامه داد:متاسفانه جام حذفی را از دست داده ایم و باید در لیگ برتر موفق باشیم؛ باید تلاش کنیم تا فراز و نشیب های فصل گذشته را نداشته باشیم؛ متاسفانه در بحث برنامه ریزی و سخت افزاری بسیار عقب هستیم و اگر می خواهیم در فوتبال پیشرفت کنیم باید فکری به حال این موضوع کنیم.

دروازه بان سابق پرسپولیس در رابطه با پیش بینی اش از دربی هم خاطر نشان کرد: دوست دارم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم؛ هر دو مربی به دنبال فوتبال رو به جلو و هجومی هستند به خصوص شفر که گمان می کنم به دلیل اینکه ذهنیتی از میزان حساسیت این بازی ندارد به دنبال ارائه یک بازی هجومی باشد؛ اما در مجموع پرسپولیس تیم بهتری را در اختیار دارد و می تواند برنده این بازی باشد.

606

کد خبر: 850091

وب گردی

وب گردی