ترافیک در خط دفاعی پرسپولیس برای دربی/ دوباره پروفسور و تفکرات با ترکیب جدید!

هرچقدرسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خط دفاعی ترافیک دارد در سایر پست ها با ضعف نیروی جایگزین مواجه است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده و صادق محرمی مدافعان چند دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ برتر بودند و نتایج نه چندان خوبی را هم کسب می کردند. حالا با بازگشت سید جلال حسینی به ترکیب برانکو با ترافیک سنگینی در خط دفاعی مواجه شده است.

از میان 5 دفاع اصلی پرسپولیس یکی باید نیمکت نشین باشد، که به احتمال زیاد مهم‌ترین بازیکن پرسپولیس روی نیمکت صادق محرمی خواهد بود؛ هرکدام از این بازیکنان فوق اگر قرار باشد در ترکیب اصلی حضور نداشته باشند سیستم بازی برانکو به کل تغییر خواهد کرد. با همه این تفاسیراصلا نمی شود حدس زد برانکو چه ترکیبی را برای دربی به میدان می فرستد؛ گرچه دست برانکو برای تغییر چندان باز نخواهد بود.

هرچقدر در خط دفاعی ترافیک دارد در سایر پست ها با ضعف نیروی جایگزین مواجه است؛ با محرومیت محسن مسلمان و مصدومیت وحیدی امیری حسابی کار برانکو برای این شهرآورد سخت شده است. اگر ترکیب برانکو برای بازی با استقلال مثل بازی با نفت باشد پرسپولیس روی نیمکت و در فاز حمله تنها یک بازیکن به نام سیامک نعمتی دارد که می‌تواند از او در موقع لزوم استفاده کند اما مثلا اگر ربیع خواه بازی نکند و نعمتی ثابت باشد همین یک بازیکن هم روی نیمکت نیست و نفرات تهاجمی روی نیمکت جوان‌هایی مثل طاهرخانی و آدام همتی خواهند بود که بعید است برانکو برای این بازی بزرگ به غیر از یکی دو دقیقه آخر(آن هم در موارد خاص) روی آنها حساب کند.

لازم به ذکر است؛ برانکو امروز با چینش بازیکنان تا حدودی ترکیب خود برای دربی را مشخص کرد. بر این اساس به احتمال فراوان علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه،‌بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا، علی علیپور، به احتمال فراوان یازده بازیکن در دربی 85 خواهد بود.

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال پنجشنبه (4آبان ماه 96) از ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

601

کد خبر: 850094

وب گردی

وب گردی