خنده‌های مسلمان و سکوت هواداران/ تمرینات ویژه پانادیچ در حضور قلیچ

تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس تحت تأثیر محرومیت محسن مسلمان، هافبک این تیم قرار داشت.

به گزارش ایسکانیوز، سرخپوشان پس از یک روز استراحت از امروز ساعت 10:30 تمرینات خود را برای دربی 85 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* بازیکنان ابتدا به مدت 10 دقیقه در اختیار خودشان بودند و بیشتر به کار با توپ پرداختند.

* محسن مسلمان، هافبک پرسپولیس که به دلیل کشیدن قلیان از سوی کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم پرسپولیس محروم شده است، امروز در محل تمرین حضور پیدا کرد و همراه بازیکنان به تمرین پرداخت. مسلمان علی‌رغم محرومیتش امروز در تمرین بسیار شاداب بود و مدام با بازیکنان شوخی می‌کرد. این در حالی بود که هواداران نگران وضعیت این بازیکن برای حضور در دربی بودند.

* مهدی طارمی که از سوی فیفا به مدت چهار ماه از همراهی تیم پرسپولیس محروم شده است در این تمرین حاضر بود و در تمرینات گروهی و تاکتیکی پرسپولیس حضوری فعال داشت.

* حدود 200 هوادار در تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرده و تمرین پرسپولیس را از نزدیک مشاهده کردند، اما در آستانه دربی و حساسیت این بازی خبری از تشویق آنها و کری‌خوانی برای تیم رقیب نبود.

* تمرین ابتدا با صحبت‌های برانکو به مدت 15 دقیقه، آغاز شد و سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به سه گروه تقسیم شدند و به کارهای هوازی، نرمشی و تعادلی پرداختند. سپس بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و به تمرین حفظ توپ پرداختند. در ادامه کارهای تاکتیکی، ترکیبی و پرسینگ در برنامه تمرینات سرخپوشان قرار گرفت.

* ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس امروز تمرینات اختصاصی برای دو دروازه‌بان پرسپولیس در نظر گرفته بود. پسر او که به ایران سفر کرده است نیز از کنار زمین نظاره‌گر تمرینات پدرش بود.

* فرشاد احمدزاده به دلیل مصدومیت تنها غایب تمرین امروز سرخپوشان بود.

* وحید قلیچ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در محل تمرین حضور پیدا کرد و با برانکو و بازیکنان تیم خوش‌وبش کرد.

* تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و در قالب دربی 85 تهران روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

602

کد خبر: 850103

وب گردی

وب گردی