مهاجم پرسپولیس عمدا اخراج شد تا در دربی بازی نکند!/ پای سرمربی استقلال در میان است

در این سال‌ها شایعات زیادی مبنی بر تبانی یا کم‌کاری برخی بازیکنان شنیده شده و البته هیچ‌گاه به صورت قطعی اثبات نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در آستانه هشتاد و پنجمین پایتخت بار دیگر رسانه‌های مکتوب و آنلاین به ورق زدن خاطرات دربی قدیمی پرداخته‌اند و سراغ ستاره‌های سال‌های دور دو تیم رفته‌اند. در این سال‌ها شایعات زیادی مبنی بر تبانی یا کم‌کاری برخی بازیکنان شنیده شده و البته هیچ‌گاه به صورت قطعی اثبات نشده است.

کمال کامیابی‌نیا، هافبک دفاعی تأثیرگذار پرسپولیس تا کنون 2 دربی را به دلیل دریافت کارت زرد و محرومیت از بازی بعد از دست داده است. حالا خبری از دربی مربوط به دربی 66 پایتخت منتشر شده که نشانه‌هایی از تبانی و تلاش برای تغییر نتیجه دارد.

بنا بر ادعای یکی از مدیران رده‌بالای باشگاه پرسپولیس در آن زمان، ابراهیم توره، مهاجم سنگالی که در آن زمان در تیم سرخ‌پوش پایتخت بازی می‌کرد، در دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ هشتم مقابل داماش گیلان، یعنی یک بازی قبل از دربی 66، کارت زرد بی‌موردی دریافت می‌کند تا به صورت عمدی بازی با استقلال را از دست بدهد.

طبق ادعای این مدیر وقت باشگاه پرسپولیس، مدیر برنامه‌های این بازیکن رابطه بسیار صمیمانه‌ای با سرمربی آن زمان استقلال داشته و خود نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم آبی‌پوش پایتخت محسوب می‌شده و به همین دلیل از توره خواسته دربی را از دست بدهد تا از قدرت هجومی سرخ‌پوشان بکاهد.

ماجرا جایی عجیب‌تر می‌شود که توره فصل بعد با سرمربی وقت استقلال راهی اصفهان می‌شود و دو فصل پیاپی همراه با سپاهان قهرمانی لیگ برتر را به دست می‌آورد. این صحبت‌ها باعث شده بار دیگر بازار شایعات مبنی بر تحرکات خارج از مستطیل سبز برای مهندسی نتایج دربی داغ شود. باید دید واکنش آبی‌پوشان و سرمربی وقت این تیم به صحبت‌های این فرد که در باشگاه پرسپولیس حضور داشته و نمی‌خواهد نامش فاش شود، چه خواهد بود.

604

کد خبر: 850140

وب گردی

وب گردی