ابطحی: اگر انتقال تحصیلی فریدون قانونی بوده چرا نامه‌اش را محرمانه نوشتند تا کسی مطلع نشود

عضو کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون گفت: اگر انتقال تحصیلی فریدون قانونی بوده چرا نامه‌اش را محرمانه نوشته‌اند تا کسی مطلع نشود.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز سیدجواد ابطحی عضو کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون، دستیار ویژه سابق و برادر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات محمد قمی رئیس این کمیته که گفته بود ایراد معدّل فریدون به‌‌واسطه درصد جانبازی و ایراد نحوه انتقالش از گیلان به تهران به خاطر سمت مدیریتی‌اش ـ دستیار ویژه رئیس‌جمهور ـ در دولت حل می‌شود، گفت:‌ از آقای قمی باید بپرسید که کدام جانباز در دانشگاه مشکل معدلش به خاطر درصد جانبازی حل می‌شود؟

وی اظهار داشت: معدل کدام جانباز در دانشگاه به خاطر درصد جانبازی از 13 به 17 تبدیل می‌شود؟ به‌علاوه درباره نحوه انتقال آقای فریدون از دانشگاه گیلان به تهران هم اصلاً قانونی درباره اینکه مدیران دولتی به خاطر سمت دولتی‌شان از جمله دستیار ویژه رئیس‌جمهور بودن بتوانند از آن استفاده کنند وجود ندارد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این نحوه انتقال، قانونی و به استناد استثنائاتی بوده است که در قانون برای مدیران دولتی قائل شده‌اند، پس چرا نامه انتقال برادر رئیس‌جمهور را از دانشگاه گیلان به دانشگاه شهید بهشتی به‌صورت محرمانه نوشته‌اند تا کسی مطلع نشود.

منبع: فارس

303

کد خبر: 850160

وب گردی

وب گردی