فعال‌سازی کانون شعر و ادب در دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان

برنامه‌های دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان اعلام شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان درباره برنامه‌های دفتر بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز اظهار کرد: برنامه‌های مربوط به دفتر بسیج دانشجویی در سال 96-97 شامل؛ پخش فیلم و مستند با موضوعات روز، برگزاری جلسات حلقه صالحین، کلاس‌های ورزشی، برگزاری جلسات متعدد برای آمادگی کنگره شهدای دانشجویی، مسابقات فوتسال و والیبال، مراسم شبی با شهدا دعوت از خانواده شهدا و جذب نیروهای توانمند و نخبه است.

رحیم قربانی دیگر برنامه‌های دفتر بسیج را اینگونه تشریح کرد: برگزاری شب شعر و فعال کردن کانون شعر و ادب برای آموزش دوره‌های داستان نویسی و ..و علاوه بر آن به‌منظور دریافت اشعار با موضوع دفاع مقدس و شهدا برای شعرخوانی در کنگره شهدای دانشجو فراخوان زده شده است.

وی درباره راه‌کارهای جذب دانشجو به‌سوی دفتر بسیج افزود: «برای افزایش تعداد اعضا علاوه بر دعوت همگانی و نصب پوستر، برگزاری کلاس‌های ورزشی و نشاط آور و کرسی‌های آزاد اندیشی را در برنامه کاری خود داریم.

به گفته فرمانده بسیج برادران واحد شیروان از ابتدای ترم تاکنون حدود 50 نفر عضو بسیج شده‌اند که این تعداد با شیوه‌های در پیش گرفته شده تا پایان ترم افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز؛ رحیم قربانی که دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی است از اول خرداد سال جاری مسئول بسیج برادران واحد شیروان بوده و نماینده بسیج دانشگاه آزاد اسلامی در اردوهای جهادی و عضو شورای بسیج و هیأت مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی از سال 93 در مقطع کاردانی و کارشناسی بوده است که، برپایی یادواره شهدای دانشجویی سال 94 و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدای دانشجویی را در رزومه فعالیت‌های خویش دارد.

این دانشجوی 23 ساله شرکت در ۵ دوره راهیان نور، مشارکت در اردوی حیات طیبه، سرپرستی تیم فوتسال بسیج دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۵ و شرکت در میدان تیر را در کارنامه اجرایی خود دارد.

کد خبر: 850195

وب گردی

وب گردی