برپایی دبیرخانه کارویژه مد و پوشش اسلامی ایرانی در منطقه 7

شهردارمنطقه 7 از برپایی دبیرخانه کار ویژه مد و پوشش اسلامی ایرانی در این منطقه با هدف الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: به دلیل اهمیت نقش زنان در خانواده و تاثیر گذاری و تاثیر پذیری آنها در جامعه و نقش های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی سیاسی که ایفا می کنند این دبیرخانه در منطقه 7 برپا می شود.
وی تصریح کرد: منطقه 7 به عنوان واسطه برای جمع آوری طرح های طراحان لباس، برندها، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان عمل خواهد کرد و در تلاش است که در این مرکز طراحان و تولیدکنندگان را با هم آشنا کند.
شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: دستیابی به مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی زنان در کلانشهری چون تهران که هر روزه با نیاز ها و چالش های نو شونده مواجه است ، بدون مشارکت معنادار و مسئولانه ادارات و زیر مجموعه های متولی این امر در سطح مناطق، میسر نخواهد بود .
به گفته وی تجاری سازی حداقل 50 عدد از الگوهای منتخب جشنواره مد و پوشش تسنیم با تمرکز بر بهره گیری از ظرفیت های شهرداری منطقه 7 و سایر واحدهای فعال شهرداری تهران در حوزه مد و پوشش اسلامی- ایرانی از جمله اهدافی است که در این دبیرخانه در راس اقدامات قرار دارد.
دکتر حاجوی در ادامه یادآور شد: اداره بانوان منطقه 7 در نظر دارد به منظور حمایت از طراحان و هنرمندان منتخب جشنواره تسنیم و ترویج طرح های منتخب جشنواره مد و پوشش تسنیم و تلاش در جهت تولید انبوه آن در مراکز تولید و توزیع پوشاک اقدام کند و در این راستا از ظرفیت های موجود شهرداری تهران در سطح واحدهای فعال در حوزه طراحی ، تولید و توزیع شهرداری تهران استفاده خواهد کرد تا منجر به الگوسازی و ترویج پوشش فاخر زن ایرانی در راستای توجه به شاخص ها و الزامات عفاف و حجاب شود.
وی در پایان تاکید کرد: طراحی سایت تجاری سازی جهت معرفی آثار، تهیه تجهیزات مورد نیاز جهت نمایش آثار و تجاری سازی آن، برگزاری نمایشگاه معرفی محصولات به صورت تخصصی و دعوت از تولید کنندگان، اصناف و... برای تسهیل در روند تجاری سازی، برگزاری کارگاه های آموزش تجاری سازی و فروش کسب و کار از جمله سرفصل هایی است که در این دبیرخانه دنبال خواهد شد.
گفتنی است دبیرخانه کارویژه مد و پوشش اسلامی ایرانی در منطقه 7 در خیابان مفتح ، نبش دهم برپا خواهد شد.

701

کد خبر: 850227

وب گردی

وب گردی