تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان مغلوب ژاپن شد

در ادامه رقابت های نخستین روز بسکتبال با ویلچر آسیا، اقیانوسیه، تیم ملی بانوان کشورمان مقابل تیم قدرتمند و با تجربه ژاپن متوقف شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه رقابت‌های نخستین روز بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا، اقیانوسیه، تیم ملی بانوان کشورمان مقابل ژاپن با نتیجه 15 بر 86 متوقف شد.

تیم بانوان کشورمان فردا سه‌شنبه دوم آبان، مقابل تیم چین به میدان می‌رود.

این مسابقات با حضور 14 تیم در بخش مردان و 4 تیم در بخش زنان از امروز، یکم آبان ماه آغاز شد و تا ششم آبان ماه در شهر پکن در جریان است.

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران در بخش مردان با تیم‌های عربستان سعودی، تایلند و نیوزلند در قالب گروه C مسابقات مقدماتی را برگزار می‌کند و نمایندگان کشورمان در بخش بانوان نیز به صورت دوره ای در گروه A با تیم های چین، ژاپن و استرالیا به رقابت می‌پردازد.

*‌سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر بانوان: با حریفان میدان دیده‌ای همگروه هستیم

مهری یوسف‌زاده، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان، درباره تیم‌های همگروه با ایران در رقابت‌های آسیا، اقیانوسیه گفت: در مرحله مقدماتی در گروه A، با تیم‌هایی روبرو شده‌ایم که هم از نظر فنی، هم تجهیزات و هم تجربه حضور در میادین بزرگ، شرایط بسیار بهتری نسبت به ما دارند. تیم ملی بانوان با ترکیب 12 ورزشکار چهار مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر گذاشته و نسبت به زمان و امکانات موجود، با آمادگی نسبی در این رقابت‌ها حاضر شد.

وی افزود: البته این شرایط و نتیجه بازی امروز باعث نمی‌شود که نا امید باشیم. تیم بانوان تنها یک بار و در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در رویدادی برون مرزی حضور یافته و این رقابت‌ها دومین تجربه بانوان تیم ملی در میادین بین‌المللی است. نسبت به اعزام پیشین، تیم بسیار جوانتر شده و اکنون جوانترین بازیکن ما 16سال سن دارد. این جوانگرایی برای تیم ملی لازم بود و ملی‌پوشان جوان این فرصت را دارند که توانمندی‌های خود را در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه محک بزنند و از طرفی پشتوانه سازی برای تیم ملی نیز صورت می‌گیرد.

602

کد خبر: 850258

وب گردی

وب گردی