نرم افزارهای جدید معاونت منابع انسانی قوه قضاییه رونمایی شد

در مراسمی با حضور مشاور معاون منابع انسانی قوه قضاییه از نرم افزارهای جدید معاونت منابع انسانی قوه قضاییه رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، در مراسمی با حضور مشاور معاون منابع انسانی قوه قضاییه از نرم افزارهای جدید معاونت منابع انسانی قوه قضاییه رونمایی شد.

در راستای اجرای سیاست‌های اصولی قوه قضاییه در زمینه ارتقاء توانمندی‌های منابع انسانی و نیز بهره‌گیری از نرم افزارهای نوین با هدف تسهیل امور، دوره آموزشی مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی قوه قضاییه در سالن الغدیر مجتمع قضایی امام خمینی (ره) مشهد طی سه روز برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این دوره با حضور توسلی رئیس اداره امور اداری قوه قضاییه و حجت الاسلام والمسلمین موسوی مشاور معاون منابع انسانی قوه قضاییه و مدیران و کارشناسان امور اداری و استخدامی دادگستری‌های سراسر کشور برگزار شد.

در این گردهمایی همچنین از نرم افزار حضور و غیاب، بایگانی الکترونیک، داشبورد مدیریتی و دبیرخانه معاونت منابع انسانی در نرم افزار جامع منابع انسانی (راهکار سازمانی) رونمایی شد.

گفتنی است در این گردهمایی سه روزه مدیران و کارشناسان امور اداری و استخدامی دادگستری‌های سراسر کشور در دوره بازآموزی و آموزش مجدد نرم افزار جامع منابع انسانی نیز شرکت کردند و با این نرم افزار جامع آشنا شدند.

705

کد خبر: 850299

وب گردی

وب گردی