بازداشت ۶۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس

سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی در یورش به مناطق مختلف در کرانه باختری و قدس اشغالی ۶۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از صفا، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی حمله کردند و 15 فلسطینی را بازداشت کردند و آنها را برای بازجویی منتقل کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین امروز در یورش به روستای العیساویه در شمال شرقی قدس اشغالی، نزدیک به 45 فلسطینی را بازداشت کردند.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی پس از حمله به این روستا به تعدادی از منازل یورش بردند و بیشتر آن ها را تفتیش و اعلام کردند بازداشت این 15 نفر فلسطینی در کرانه باختری به بهانه حضور در حرکت های مقاومت مردمی ضد شهرک نشینان صهیونیست و نیروهای اشغالگر انجام شد.


در استان الخلیل، درتعدادی از مناطق ،درگیری شبانه با نیروهای رژیم صهیونیستی بالا گرفت، طوری که ده ها نفر به علت استنشاق گاز اشک آور مصدوم شدند.


شاهدان عینی اعلام کردند: ده ها فلسطینی به دلیل استنشاق گاز سمی در درگیری با نیروهای اشغالگر در منطقه الکساره مصدوم شدند. هنگام این درگیری سربازان صهیونیستی ده ها گاز اشک آور را به منازل ساکنان این منطقه پرتاب کردند که در نتیجه آن همه اعضای خانواده جهاد الرجبی به بیمارستان منتقل شدند.

درپی یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به منطقه الظهر مجاور با شهرک صهیونیستی «کرمی تسور»در بیت امر نیز تعدادی از فلسطینیان به علت استنشاق گاز اشک آور مصدوم شدند.

کد خبر: 850304

وب گردی

وب گردی