مازندران بخش تاثیرگذار در تامین نیاز های کشاورزی کشور بوده است

معاون استاندار مازندران گفت: این استان بخش مهم تاثیرگذار در تامین نیاز های کشاورزی کشور بوده که استان قیزیل آوردا می‌تواند از ظرفیت مازندران استفاده کند.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌رضا یونسی رستمی عصر امروز در نشست مشترک مدیران دولتی و بخش خصوصی مازندران و قزاقستان در اتاق بازرگانی ساری، اظهار داشت: جلسات میان استانداران و بخش خصوصی دو طرف مطرح و نیازها و مطالبات دو طرف به خوبی در این نشست تشریح شد.

وی افزود: این اندیشه میان دو استان مازندران و قیزیل آوردا و بخش خصوصی جهت گسترش همکاری وجود دارد که در بازدیدهای انجام شده تنها بخش کوچکی از ظرفیت استان نشان داده شد و مازندران ظرفیت بی بدیلی در زمینه کشاورزی، اقتصادی و معدن دارد.

یونسی گفت: مازندران بخش مهم تاثیرگذار در تامین نیاز های کشاورزی کشور بوده که استان قیزیل آوردا می‌تواند از ظرفیت مازندران استفاده کند.

وی بر توسعه همکاری در زمینه تجاری، اقتصادی، معدنی،کشاورزی دو کشور تاکید کرد و گفت: مازندران آمادگی کامل جهت گسترش همکاری داررد اما ملاحظات باید مدنظر قرار گیرد و مشکلات رفع شود.

یونسی گفت:روند گسترش کار تجاری و اقتصادی از سرعت بیشتر برخوردار شود و مازندران ارتباط خوبی میان بخش دولتی و خصوصی در زمینه تولیدات، واردات و صادرات داشته که برای اینکه تجار دو استان انگیزه خود را تقویت کنند باید ترتیبی اتخاذ تا مشکلات و موانع به سرعت رفع شود.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بخش خصوصی آمادگی کامل دارد که بستر گسترده تر این همکاری فراهم تا تفاهم نامه به امضا برسد تا زمینه گسترش بیش از پیش فراهم شود.

901

کد خبر: 850317

وب گردی

وب گردی