پایان روز نخست لیگ تکواندو با صعود دانشگاه آزاد اسلامی  و بهبد کرج به نیمه نهایی

در پایان نخستین روز رقابت‌های لیگ برتر تکواندو دو تیم دانشگاه آزاد و بهبد کرج توانستند به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کنند.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو به شیوه‌ی جام جهانی در رده ‌سنی جوانان و بزرگسالان با عنوان یادواره شهید روزبه هلیسایی(شهید تکواندوکار مدافع حرم) برگزار شد. این مسابقات با حضور 12 تیم در چهار گروه، در سه مرحله‌ی مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها از امروز (دوشنبه، یکم آبان) با حضور 150 هوگوپوش در قالب 12 در 4 گروه آغاز شد و به مدت دو روز در فدراسیون تکواندو پیگیری می‌شود. مرحله‌ی نیمه‌نهایی و فینال این مسابقات نیز با مشخص شدن چهار تیم برتر در تاریخ ۱۵ آبان برگزار می‌شود.

در پایان رقابت‌های امروز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و کلینیک بهبد البرز توانستند به ترتیب با نتایج ۵۲ - ۹ و ۳۰ - ۲۴ در مقابل تیم‌های هیات تکواندو البرز و هیات تکواندو شمال شرق به پیروزی رسیده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

دانشگاه آزاد ۵۲ - هیات تکواندو کرج ۹
کلینیک بهبد البرز ۳۰ - هیات تکواندو شمال شرق ۲۴

در ادامه این رقابت‌ها از فردا سه شنبه دوم آبان تیم‌های دو گروه سوم و چهارم به مصاف هم می‌روند تا تکلیف دو تیم دیگر بری صعود به مرحله نیمه‌هایی مشخص شود.

602

کد خبر: 850339

وب گردی

وب گردی