غیبت قطعی مسلمان در دربی؛ حتی به شرط لغو محرومیت!

شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به هیچ عنوان روی هافبک محروم تیمش حسابی باز نکرده و حتی اگر محرومیت این بازیکن لغو شود، از او در ترکیب اصلی تیمش مقابل استقلال استفاده نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محسن مسلمان، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس و وریا غفوری، مدافع ملی‌پوش استقلال به دلیل استعمال قلیان از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شدند و در صورتی که مستندات لازم را ارائه ندهند، حق حضور در دربی 85 را ندارند.

قبل از اعلام محرومیت دو ستاره سرخابی، برانکو ایوانکوویچ به دلیل اعتراض مسلمان به تعویض در دیدار با الهلال از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و برخورد سرد با بشار رسن و البته صحبت‌های تند هافبک شماره 77 سرخ‌پوشان روی نیمکت، نام این بازیکن را از فهرست دیدار مقابل نفت تهران خط زد.

شنیده می‌شود برانکو به هیچ عنوان روی مسلمان حسابی باز نکرده و حتی اگر محرومیت این بازیکن لغو شود، از او در ترکیب اصلی تیمش مقابل استقلال استفاده نمی‌کند. تمرینات پرسپولیس در چند روز اخیر بر مبنای حضور بشار رسن، هافبک 20 ساله عراقی در میانه میدان طراحی شده و حتی لغو محرومیت مسلمان نیز، شانسی برای حضور او در دربی ایجاد نمی‌کند.

604

کد خبر: 850347

وب گردی

وب گردی