شریفی: تیم نوجوانان را حفظ کنند در بزرگسالان قهرمان جهان می‌شویم!/ به دنبال رفتن به جمع ۴ تیم برتر دنیا بودیم

بازیکن تیم ملی نوجوانان گفت: به نظر من باید این تیم را حفظ کنند و اگر این اتفاق بیفتد در رده سنی بزرگسالان می‌توانیم قهرمان جهان شویم!

به گزارش ایسکانیوز، محمد شریفی پس از بازگشت به ایران در خصوص جام جهانی نوجوانان گفت: سطح کیفی بازی‌ها بالا بود و همه تیم‌ها با نفرات کامل پا به این مسابقات گذاشتند. حتی تیم اسپانیا بازیکنانی از رئال مادرید و بارسلونا در ترکیب داشت. جا دارد که از زحمات کادر فنی و آقای چمنیان و همکارانش تشکر کنم و ما همه تلاشمان را کردیم و کم نگذاشتیم چرا که به دنبال رفتن جزء ۴ تیم برتر دنیا بودیم اما نشد.

وی درباره اینکه چه کارهایی باید انجام شود تا این تیم رها نشود، افزود: به نظر من هم باید این تیم حفظ شود، ما ۵ سال است که کنار هم حضور داریم و اگر امروز این تیم نتیجه داده برای این است که ما از ۱۰ سالگی با هم هستیم و فکر می‌کنم اگر این تیم تا رده بزرگسالان حفظ شود می‌توانیم قهرمان جهان شویم.

بازیکن تیم ملی نوجوانان درباره پاداش‌هایی که در هندوستان به ملی‌پوشان پرداخت شد، ادامه داد: درون مسابقات که بودیم به ما پاداش دادند و این پاداش‌ها به ما انگیزه خوبی هم دادند. ما در رده سنی قرار داریم که تمرکزمان را روی پاداش نمی‌گذاریم.

شریفی در خصوص اینکه آیا بازیکنان تیم ملی نوجوانان به تیم ملی جوانان دعوت می‌شوند، گفت: ما از نظر بدنی خسته هستیم و تیم جوانان هم چند روز دیگر اعزام می‌شوند اما در نهایت هرچه سرمربی تیم ملی جوانان بگوید همان می‌شود.

602

کد خبر: 850361

وب گردی

وب گردی