ادامه جلسات تکراری فدراسیون فوتبال با سازمان صدا و سیما/ دربی شاید پخش نشود!

شنیده می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال در جلساتی که با همکاران خود برگزار کرده، پیشنهاد داده در صورت عدم توافق با سازمان صدا و سیما بار دیگر به صورت جدی از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز (دوشنبه) راهی سازمان صدا و سیما شد تا در نشستی با مسئولان این سازمان در خصوص حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فوتبال شرکت کند.

رسانه ملی به دلیل مشکلات مالی در چند سال گذشته حق پخش فوتبال را به صورت کامل پرداخت نکرده و جلسات متعدد تاج و علی کفاشیان، رئیس پیشین فدراسیون نیز نتیجه‌ای در برنداشت.

فدراسیون فوتبال در چند نوبت سازمان صدا و سیما را تهدید کرد که از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌کند و یک بار نیز چنین کاری را انجام داد. حالا شنیده می‌شود تاج در جلساتی که با همکاران خود در فدراسیون برگزار کرده، پیشنهاد داده در صورت عدم توافق بار دیگر به صورت جدی از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها جلوگیری شود.

با توجه به گستردگی شبکه‌های مجازی و قابلیت پخش آنلاین از رسانه‌های آنلاین، رئیس فدراسیون فوتبال امیدوار است با این حربه، رسانه ملی را متقاعد کند پولی که حق پخش تلویزیونی از مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شود را بپردازد. ظاهرا تاج قصد دارد در صورت عدم توافق، تهدید خود را از دربی 85 پایتخت عملی کند؛ هر چند با توجه به حساسیت و میزان استقبال مردم، بعید است چنین تهدیدی به مرحله اجرا برسد.

604

کد خبر: 850368

وب گردی

وب گردی