شفر مخالف برنامه قبل دربی/شام  خوردن این مدلی بی معناست!

مربی استقلال پس از شنیدن جلسه مشترک قبل بازی و تقابل اعضای دوتیم و تداوم دوستی ها عدم تمایل خود را به این موضوع نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، مربی آلمانی استقلال برای دربی برنامه هایی دارد و با اینکه خیلی ها معتقدند وی خیلی به این بازی و حساسیتش اشراف ندارد اما شفر اظلاعات زیادی را از این بازی کسب کرده و سعی دارد از این بازی موفق خارج شود خصوصا اینکه شنیده است منصوریان مربی قبلی استقلال در بازی قبلی پیروز بوده.

شفر پس از شنیدن اینکه در دربی ها اعضای تیم قبل از بازی در مراسم شام حاضر می شوند و با یکدیگر وقت می گذرانند تعجب کرد و اعلام داشت که به این کارها لزومی نیست زیرا این یک بازی مهم برای هواداران است و بازیکنان تنها باید برای برتری و جنگ با حریف آماده شوند و طرفداران را شاد کنند زیرا این یک دربی است و نتیجه اش بسیار سرنوشت ساز است و مدتها از آن صحبت می شود و از خاطره ها نمی رود.

این در حالی است که اعضای تیم استقلال نیز برای این بازی شرایط خاصی دارند و علاوه بر تغییر مربی با چند مشکل دیگر نیز روبرو هستند و شفر برای این بازی تمرکز زیادی را می خواهد که معتقد است بازیکنان نیز باید آنرا جدی گرفته و تمرکز کاملی داشته باشند که این نوع مهمانیها شرایط را تغییر داده و لزومی ندارد.

کد خبر: 850373

وب گردی

وب گردی