مسی زودتر از کریس آمد/ بولت، رونالدو را انتخاب کرد!

مراسم معرفی برترین‌های دنیای فوتبال در سال ۲۰۱۷ فرصتی دوباره برای رونمایی از چهره‌های شاخص فوتبال محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مراسم معرفی بهترین‌های دنیای فوتبال در سال 2017، امشب (دوشنبه) در سالن پالادیوم شهر لندن برگزار می‌شود تا جوایز بهترین بازیکن مرد، بهترین بازیکن زن، بهترین سرمربی مرد، بهترین سرمربی زن و بهترین گل سال (فیفا پوشکاش) از میان سه نامزد نهایی که برای هر بخش معرفی شده‌اند، به برنده نهایی اهدا شود.

مراسم فرش قرمز معرفی بهترین‌های فوتبال دنیا از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز می‌شود و از ساعت 22 بهترین‌های هر بخش معرفی خواهند شد.

کلودیو رانیری، سرمربی فعلی نانت و برنده جایزه بهترین مربی بخش مردان در مراسم سال گذشته درگفت‌وگویی درباره احساسش از دریافت جایزه گفت: جایزه من، پاداش یک فصل بزرگ و رومانتیک بود. واقعا خوشحال بودم و برای مربی برتر امسال هم پیشاپیش خوشحالم.

مسی بعد از نیمار و قبل از رونالدو به سالن رسید و با استقبال گسترده هوادارانش رو به رو شد.

نیمار زودتر از دو نامزد دیگر وارد سالن محل برگزاری مراسم شد.

یوسین بولت، اسطوره دوومیدانی دنیا به محض ورود به سالن در اظهاراتی از انتخاب خودش پرده برداشت: هر 3 نامزد نهایی عالی هستند اما شخصا رونالدو را انتخاب می‌کنم چون با گل‌های موثرش رئال را به قهرمان فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان تبدیل کرد و البته خودش هم آقای گل شد. توانایی در اوج ماندن او تحسین‌برانگیز است.

ساعت‌ها پیش از شروع مراسم چهره‌های سرشناس فوتبال که اسامی آنها بین نامزدها و مدعوین قرار دارد، به طرق مختلف راهی لندن شدند تا در شب پرستاره فیفا حضور داشته باشند. چهره‌هایی همچون کریستیانو رونالدو، دنی آلوز با لباس عجیبش، سرخیو راموس، آندرس اینیستا، لیک مارتنز و کارلی لوید 2 نامزد بخش زنان و حتی ویکتوریا لوپایریوا سفیر جام جهانی 2018 روسیه در مراسم حضور خواهند داشت.

این دومین سالی است که فیفا جایزه بهترین‌های فوتبال جهان را با عنوان جایزه «The Best» ارائه می‌کند و امسال در بخش مردان کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار به عنوان نامزدهای نهایی معرفی شده‌اند و از میان آنها رونالدو به دلیل افتخاراتی که فصل گذشته به همراه رئال مادرید کسب کرد (قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا) بیشترین شانس را دارد. همچنین نفرات برتر بخش‌های مختلف از جمله بهترین مربی نیز مشخص خواهند شد. در این بخش زین‌الدین زیدان، ماسیمیلیانو آلگری و آنتونیو کونته با هم به رقابت می‌پردازند.

604

کد خبر: 850396

وب گردی

وب گردی