محبوس شدن 5 سرنشین در تصادف شدید مینی‌بوس و تریلی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد شدید دو دستگاه مینی‌بوس و تریلی در جاده قدیم کرج خبر داد و گفت: به دنبال این اتفاق پنج سرنشین مینی‌بوس که در خودرو محبوس شده بودند توسط عوامل آتش‌نشانی خارج شدند.

به گزارش ایسکانیوز سیدجلال ملکی در مورد حادثه تصادفی که امروز در محور غرب به شرق جاده قدیم کرج رخ داد، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۳ امروز تصادف دو دستگاه خودرو در کیلومتر ۱۵ این محور اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این تصادف منجر به ایجاد ترافیک سنگینی شده بود، گفت: با تدبیر ستاد فرماندهی ایستگاه‌هایی که از لاین مخالف به محل اعزام شدند، سریع‌تر رسیدند و مشخص شد که یک دستگاه مینی‌بوس که کارمندان یک شرکت خصوصی صنعتی در آن حضور داشتند با یک کامیون که به دلایل نامشخصی در کنار جاده متوقف شده بود، برخورد کردند.

ملکی با بیان اینکه پنج سرنشین مینی‌بوس در خودرو محبوس شده بودند، گفت: تمام این افراد مرد و جوان بودند که داخل مینی‌بوسی که تا حد زیادی متلاشی شده بود، محبوس بودند.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان عملیات را آغاز کردند و پس از انجام ایمن‌سازی‌های لازم به سرعت تجهیزات بخشی از قطعات خودرو را برش دادند و پنج سرنشین را از مینی‌بوس خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه اظهار کرد: این افراد که به شدت مجروح شده بودند تحویل عوامل اورژانس داده شدند و در ادامه با انتقال خودروها به محلی امن، معبر با کمک عوامل راهور بازگشایی شد و عملیات در ساعت ۱۷:۳۵ به پایان رسید.

ایسنا

700

کد خبر: 850409

وب گردی

وب گردی