ژیرو جایزه را به پدرش تقدیم کرد/ زیدان:  جایزه را مدیون تلاش بازیکنانم هستم

ژیرو پس از انتخاب به عنوان برنده گل سال از هم‌تیمی‌هایش تشکر و این جایزه را به پدرش تقدیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مراسم معرفی بهترین‌های دنیای فوتبال در سال 2017، امشب (دوشنبه) در سالن پالادیوم شهر لندن برگزار شده تا جوایز بهترین بازیکن مرد، بهترین بازیکن زن، بهترین سرمربی مرد، بهترین سرمربی زن و بهترین گل سال (فیفا پوشکاش) از میان سه نامزد نهایی که برای هر بخش معرفی شده‌اند، به برنده نهایی اهدا شود.

کلیپی از صحنه‌های احساسی خاص دنیای فوتبال پخش شد.

اشمایکل، سنگربان افسانه‌ای دانمارک، جان لوئیجی بوفون را به عنوان برنده جایزه بهترین دروازه‌بان سال معرفی کرد. سنگربان یوونتوس با انگلیسی کاملا دست و پاشکسته از دریافت جایزه در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود ابراز رضایت کرد و از سالی خوب با پایانی بد صحبت کرد.

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید مربی برتر سال در بخش فوتبال مردان نام گرفت. کلودیو رانیری، برنده سال قبل، جایزه زیزو را اهدا کرد. زیدان پس از دریافت جایزه گفت: از اینکه مورد اعتماد قرار گرفتم، خوشحالم. جایزه مهمی به دست آوردم. این جایزه را مدیون تلاش بازیکنانم هستم که بدون آنها این دستاورد شکل نمی‌گرفت. عنوان من به خانواده‌ام تعلق دارد.

اولویه ژیرو، مهاجم فرانسوی آرسنال به عنوان برنده جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال 2017) انتخاب شد. او این گل را در لیگ برتر انگلیس و مقابل کریستال پالاس به ثمر رسانده بود. ژیرو پس از انتخاب به عنوان برنده گل سال از هم‌تیمی‌هایش تشکر و این جایزه را به پدرش تقدیم کرد. او همچنین به سایر نامزدهای این جایزه هم تبریک گفت.

از دیه‌گو فورلان ستاره پیشین و اوروگوئه‌ای تیم‌های اینتر و اتلتیکو مادرید دعوت شد تا جایزه زننده گل سال را اهدا کند.

604

کد خبر: 850424

وب گردی

وب گردی