واکنش مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به رفتارغیراخلاقی نیروی خدماتی در یک مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به آنچه که در برخی از خبرها 'رفتار غیراخلاقی در یک مدرسه دخترانه در ارومیه' خوانده شده است، گفت: اجازه نمی دهیم حوزه تعلیم و تربیت با این مسایل درگیر شود زیرا دانش آموزان باید در امنیت تحصیل کنند.

به گزارش ایسکانیوز فریدون سید مصطفوی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولیا دانش آموزی که گفته می شود، مورد رفتار غیراخلاقی نیروی خدماتی مدرسه قرار گرفته است، روز گذشته /یکشنبه/ رضایت کتبی خود را مبنی بر نداشتن شکایت در کلانتری محل اعلام کرده اند اما یک روز بعد دوباره برخی از اهالی محل بر موضوع دامن زدند و حوادثی را پدید آوردند که به نفع مصالح جامعه نیست.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان در حال بررسی موضوع هستند، بیان کرد: امروز آموزش و پرورش به آرامش نیاز دارد و فرزندان این سرزمین باید در امنیت به درس و تحصیل خود ادامه دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: این موضوع غیر از بداخلاقی، چیز دیگری نیست و بدون شک مراجع قانونی پس از بررسی ها اقدامات لازم را انجام می دهند.
وی با اشاره به بازگشت آرامش به فضای مدرسه، اضافه کرد: نیروی خدماتی یاد شده دستگیر شده و دادستانی در حال رسیدگی به موضوع است و نتایج بزودی به اطلاع عموم مردم می رسد.
به گزارش ایرنا و براساس اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز گذشته یکی از اولیا دانش آموزان به این مدرسه در منطقه اسلام آباد ارومیه مراجعه کرده و به مدیر مدرسه درباره رفتار دور از شان نیروی خدماتی مدرسه و بداخلاقی های وی با فرزندشان شکایت کرده بودند.
مدیر مدرسه نیز موضوع را با نیروی انتظامی مطرح کرده و موضوع تا ساعت 20 روز گذشته /یکشنبه/ پیگیری شده اما اولیا دانش آموز با توجه به مستندات نیروی انتظامی و اینکه هر گونه تجاوز به این دانش آموز منتفی است، اعلام رضایت کتبی کرده بودند.
امروز پس از طرح موضوع در محله، برخی از اهالی و اطرافیان این دانش آموز به مدرسه مراجعه کرده اند و زمینه حضور افراد بیشتر در محله فراهم شده است.

کد خبر: 850426

وب گردی

وب گردی