پژوهشکده های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی باید تولیدات فاخر و اثربخش داشته باشند

جلسه تکریم و معارفه مدیرکل پیشین و جدید امور دانش آموختگان و سرپرستان پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی و پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ، برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران باوفایش گفت: برای دستیابی به موفقیت در کارها و رضای خالق و خلق، باید همت کنیم و از بی برنامگی و روزمرگی بپرهیزیم. در عین حال باید هدف اصلی و جهت نهایی در تمامی کارها مدنظر قرار گیرد تا به سرمنزل مقصود برسیم. اگر جهت نهایی گم شود، همه سردرگم می شوند.
وی با اشاره به فعالیت ها و اهمیت پژوهشکده های قرآن و عترت (ع)، امام خمینی (ره)، علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی و همچنین پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی که زیرمجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: این پژوهشکده ها با وجود امکانات و بودجه محدود می توانند نقش بزرگی در کشور ایفا کنند و تولیدات فاخر و اثربخش داشته باشند تا همگان از آنها بهره مند شوند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دشمن تولید محتوای منفی در حجم انبوه را دنبال می کند، افزود: ان شاالله در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به نیت خالصانه ای که وجود دارد، با انرژی بیشتر و همت مضاعف حرکت می کنیم تا به اهداف برسیم و قطعا خداوند هم راه را هموار خواهد کرد.
گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام کلانتری با اهدای لوح از زحمات دکتر طهمورث آقاجانی مدیرکل پیشین امور دانش آموختگان، دکتر مهدی مطهرنیا سرپرست پیشین پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی و همچنین دکتر حسنعلی احمدی سرپرست پیشین پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین برای محمد عابدی مدیرکل امور دانش آموختگان، دکتر علی فقیه حبیبی رییس پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی و حجت الاسلام حسن خیری سرپرست پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی توفیق کرد.

کد خبر: 850443

وب گردی

وب گردی