چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه با حمایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود

چهاردهمین اجلاس سراسری «فناوری رسانه» با حمایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی آذرماه امسال برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اجلاس سراسری فناوری رسانه به همت معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما با شعار منطبق با نیازهای فعلی و آینده رسانه، ۲۲ و ۲۳ آذر ماه در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

این اجلاس فرصتی است تا متخصصان، مبتکران و اندیشمندان حوزه فناوری و رسانه، ایده ها و نظریات خود را تبادل نظر کرده و تعریف نوینی از نقش و کارکرد هوشمندسازی در رسانه و فناوری نوین ارائه شود.

اجلاس چهاردهم با شعار « رسانه هوشمند، رسانه آینده» به عنوان بزرگترین اجلاس فناوری و رسانه خاورمیانه با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از نخبگان، شرکت های دانش بنیان و متخصصان داخلی و خارجی برگزار می شود.

یکی از تفاوت های این دوره، حمایت فکری و پشتیانی چند دانشگاه برجسته کشور از جمله واحد الکترونیکی است. واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی که بزرگترین و بروزترین دانشگاه از نظر زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین دارای بیشترین تنوع رشته در میان دانشگاه های مجازی کشور است، در این دوره به عنوان حامی همایش تلاش می کند که نگاه ها را متوجه ضرورت تغییر جهشی به سمت الکترونیکی کردن و هوشمندسازی فناوری و رسانه کند.

این دانشگاه با پشتوانه حدود 20 هزار دانشجو و بیش از هزار استاد، در تلاش است تا در تامین محتوا و غنی سازی بخش مقالات و ایده های خلاقانه نقش آفرینی کند و توجه بدنه نخبگان کشور را بیش از گذشته به این اجلاس اثرگذار جلب کند.

در این راستا واحد الکترونیکی از تمامی مبتکران، اندیشمندان، دانشجویان، اساتید و فعالان شرکت های دانش بنیان این حوزه دعوت می کند تا مقالات و ایده های خود را به دبیرخانه این اجلاس ارسال کنند.

یکی از بخش های مهم این همایش ارسال طرح ها و ایده های خلاقانه است. صاحبان ایده می توانند ایده های خود را در زمینه رسانه های هوشمند و فناوری های رسانه از طریق لینک http://fani.irib.ir/ideas ارسال کنند. همچنین مقالات در دو محور کلی «هوشمند سازی در فرآیندهای رسانه» و «فناوری های نوین رسانه هوشمند» پذیرفته می شود. علاقه مندان می توانند تا ۱۰ آبان ماه مقالات خود را ارسال کنند، همچنین نتایج داوری ها 22 آبان ماه اعلام می شود.

محورها و نحوه ارسال مقالات در نشانی http://fani.irib.ir/articles قابل مشاهده است.

گفتنی است به مقالات پذیرفته شده گواهینامه رسمی اعطا شده و این مقالات در کتابچه مقالات اجلاس و فصلنامه تخصصی موج سازمان صدا و سیما چاپ خواهند شد.

کد خبر: 850447

وب گردی

وب گردی