سریال «هاتف» در قاب نقد منتقدان قرار گرفت

دربرنامه امشب دوم آبان "قاب نقد"، مجموعه تلویزیونی هاتف که پخش آن از 26 مهر از شبکه یک سیما به اتمام رسیده است، با حضور عوامل تولید و منتقدین حوزه سینما و تلویزیون نقد و بررسی می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، قاب نقد برنامه ای نقادگونه است که با هدف تحلیل و بررسی سریال های تلویزیونی شبکه های سیما که پخش آنها به اتمام رسیده است، پخش می شود.

دراین برنامه که با اجرای داریوش کاردان روی آنتن می رود، طهماسب صلح جو و حسین سلطان محمدی از منتقدان تلویزیون و سینما به همراه داریوش یاری کارگردان سریال هاتف، در رابطه با فیلمنامه، سیرداستان و بازی بازیگران با هم گفتگو می کنند.

سریال هاتف داستان پدر و دختری را روایت کرد که در سفر به کربلا و روز عاشورا، پدر بر اثر حمله قلبی از دنیا رفته و دختر پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود.

زیبا بروفه، سید مهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، حمیدگودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، مریم کاویانی و الهه حسینی از بازیگران این سریال هستند. «هاتف» به تهیه ‌کنندگی نعمت چگینی در10 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید و از شبکه یک سیما پخش شده است.

برنامه"قاب نقد"به تهیه کنندگی مجید نادری و یونس قاسمی سه شنبه ها حوالی ساعت 23:10 از شبکه یک پخش می شود.

501

کد خبر: 850510

وب گردی

وب گردی