جهانبخش: تلاش می‌کنم امسال بهتر از پارسال باشم

بازیکن ایرانی آلکمار عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا آمار بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشم.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از تلگراف، علیرضا جهانبخش در بازی این هفته‌ تیمش موفق شد یک گل و یک پاس گل را ثبت کند. هافبک ایرانی در ابتدا درباره درخشش خود در این مسابقه، گفت‌: بازی با اوترخت اصلا آسان نیست و ما توانستیم با بازی خودمان آن را آسان کنیم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردیم. به نظرم ما تیم خوبی بودیم و از فرصت‌هایی که داشتیم نهایت بهره را بردیم.

جهانبخش در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: ما فوتبال خوبی را در هلند بازی می‌کنیم. برابر خرونینخن هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم ولی از فرصت‌های‌مان به خوبی استفاده نکردیم. باید در هر بازی فرصت‌های خوبمان را به گل تبدیل کنیم تا در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار بگیریم. ما تیم جوانی هستیم و اگر توپ‌های‌مان را به گل تبدیل نکنیم در روحیه بازیکنان تاثیرگذار می‌شود.

بازیکن ایرانی در پایان صحبت‌های خود درباره عملکردش توضیح داد و ‌اضافه کرد: در این چند وقت اخیر شرایط خوبی پیدا کردم و شرایطم را به خوبی حفظ کردم تا جایی که به من مربوط باشد تلاش خواهم کرد نه تنها گلزنی کنم و پاس گل بدهم بلکه فوتبال خوب و مفیدی بازی کنم و باعث شوم که تیمم در زمین مسابقه به پیروزی برسد. همان طور که در ابتدای فصل هم گفتم هدف من این است که از نظر آماری نسبت به پارسال بهتر شوم و بتوانم در زدن گل و پاس گل آمار بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشم ولی برایم اولویت نخست موفقیت تیم است.

602

کد خبر: 850536

وب گردی

وب گردی